Vi har tagit beslutet här att ha bestämda tider för lämning och hämtningar på pensionatet. Vi har alltid varit väldigt flexibla men märker att det oroar hundarna som är här om det är tider som är utom ordinarie öppet tider.
Många inne blir oroliga när det t ex ska vara vila för hundarna. Så från mitten augusti när verksamheten är igång igen så kommer vi ha följande tider:
Måndag till torsdag har vi in- och utlämning 07.00-11.00 samt 15.00-17.00. Fredag till söndag har vi in- och utlämning 08.00-11.00 samt 15.00-17.00.
Vi kommer överens i förväg om vilken tid som gäller för din hund så att det inte krockar med någon annan hunds in- och utlämning.
Jag hoppas att detta inte stökar till planeringen, men för hundarnas bästa är vi tvungna att bli mer oflexibla.

Kommentarer